NismoGT Posted June 22, 2021 Share Posted June 22, 2021 Drodzy Gracze! Pragniemy przywitać Was w prezentacji naszego projektu! Zachęcamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w prezentacji. Życzymy miłej lektury oraz serdecznie zapraszamy do gry! 25.06.2021 Piątek 25 Czerwca, godzina 18:00. Typ Serwera Hard/Medium, Maksymalny Poziom Postaci 105, Punkty Statystyk 90 W grze występują tylko dwa Królestwa, przedstawione poniżej. Obecnie posiadamy 5 kanałów do wyboru przez graczy. Na start waszej Nerwijskiej przygody otrzymacie:-Cały ekwipunek +4 (1lvl) -Wierzchowca (+30 wartości ataku) na 6 godzin(Czas leci tylko podczas użytkowania)Do wyboru Dzielny Dzik, Dzielny Wilk, Dzielny Lew, Dzielny Tygrys. -Pakiet mikstur i peleryn męstwa. -Support 24/7. -Dożywotnia seria, na kanale NismoGT. -Discord EnterGames, strefa Nerwia. -Częste Eventy. -Umiejętność Jeździectwo rozwijamy czytając medale konne. -Medale konne możemy zdobyć w lochach małp. Łatwy (Hasun Dong), Normalny (Jungsun Dong), Trudny (Sangsun Dong). -Używamy klikając na nie prawym przyciskiem myszy. -Poziom 1 Wymaga pomyślnego przeczytania medalu konnego, oraz wykonania misji (bez limitu czasowego).Bonus Jeździectwa 1 poziomu: Pż +10. -Poziom 1-11 Wymaga szkolenia 10 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 45%. Ogranicznik czasowy 30 min. Aby otrzymać konia bojowego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).Bonusy Jeździectwa 11 poziomu: Pż +250, silny przeciwko potworom +1. -Poziom 11-21 Wymaga szkolenia 10 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 35%. Ogranicznik czasowy 45 min. Aby otrzymać konia militarnego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).Bonusy Jeździectwa 21 poziomu: Pż +500, silny przeciwko potworom +5. -Poziom 21-30 Wymaga szkolenia 9 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 25%. Ogranicznik czasowy 1 godzina 20 minut. Aby otrzymać konia pancernego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).Bonusy Jeździectwa 30 poziomu: Pż +800, silny przeciwko potworom +10. Bonusy jeździectwa działają również na wierzchowcach. -Umiejętność możemy szkolić za pomocą Księgi Potwora. -Samą księgę zdobędziemy z wszystkich bossów dostępnych w grze, pomijając Best. Kapitana. -Wyszkolenie umiejętności do maksymalnego poziomu wymaga 55 pomyślnie przeczytanych książek. -W szkoleniu pomogą nam Zwoje Egzorcyzmu oraz Rady Pustelnika. -Wartości bonusów, na danym poziomie:1 pkt.- 1% silny przeciwko potworom. M1 - 5% silny przeciwko potworom. G1 - 8% silny przeciwko potworom. P - 12% silny przeciwko potworom. Znajdziecie go pod przyciskiem ,,P,, dostępne są 24 sloty. Grota V2 dostępna jest dla wszystkich postaci od 75 poziomu, wyjątkiem tym jest postać szamana, który może się tam dostać już od 70 poziomu. Ułatwienie to ma na celu oszczędzenia czasu przy expieniu buffa do 75 poziomu. -Na wyszkolenie Umiejętności z poziomu M1 do G1. Potrzeba 55 pomyślnie przeczytanych ksiąg umiejętności. -Czas na przeczytanie kolejnej księgi jest losowy od 3 do 6 Godzin. -Użycie Rady Pustelnika da nam 100% szans, na pomyślne przeczytanie Księgi Umiejętności. -Użycie Zwoju Egzorcyzmu zresetuje wymagany czas do przeczytania kolejnej Księgi Umiejętności. -Na wyszkolenie Umiejętności z Poziomu G1 do P potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Duchowych. -Czas na przeczytanie kolejnego Kamienia Duchowego to 8 Godzin. -Użycie Zwoju Egzorcyzmu, zresetuje wymagany czas do przeczytania kolejnego Kamienia Duchowego. -Szkolić umiejętność z poziomu G1 do P możemy Również za pomocą Kamienia Perfekcji. który nie posiada ogranicznika czasowego oraz daje 100% szansy, na pomyślne szkolenie. Bronie na 30 Poziom. Zdobyć możemy z:- Bestialski Łucznik, występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków. - Best. Specjalista, występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków. - Best. Żołnierz - występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków. - Best. Maniak - występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków. Bronie na 55 Poziom. Zdobyć możemy z:- Wodza Orków, Występowanie Dolina Orków. - Odrodzonego Wodza Orków, Występowanie Dolina Orków. Bronie na 75 Poziom Zdobyć możemy z:- Umarłego Rozpruwacza, występowanie Wieża Demonów. Aby nadać więcej emocji, urozmaiciliśmy otwieranie Szkatułek Umarłego Rozpruwacza. Przedmioty losujemy ala, CS GO. Za pomocą Osełki do broni możemy naostrzyć broń. Dodając tym samym bonus silny przeciwko potworom. Jedno pomyślne naostrzenie broni, dodaje 1% bonusu. Aby uzyskać maksymalną wartość bonusu musimy 15 razy, pomyślnie naostrzyć broń. Szansa na pomyślne wzmocnienie broni osełką wynosi 30%. Maksymalna wartość dodatkowego bonusu 15% Otwieramy przyciskiem TAB Marmury możemy dostać od Baek-Go, za wykonanie misji. Dostępne marmury: Dziki Sługa, Młody Pająk, Czarny Ork, Dziki Żołnierz Piechoty, Maniak Czarnego Wiatru, Żołnierz Czarnego Wiatru. Misje polegają na, zabiciu 200 potworów, którego marmur wybraliśmy. Brak limitu czasowego, na wykonanie zadania oraz brak ogranicznika na wykonanie kolejnej misji. Przemianę w potwora anulujemy w lewym górnym rogu, na pasku aktywnych efektów klikając ikonkę polimorfii. Dostępny pod przyciskiem F5 Na samej górze ekwipunku, w prawym rogu. Znajdziecie ikonę do szybkiego łączenia przedmiotów. Podobna opcja dostępna również w magazynie Dozorcy. Podstawowe fryzury, na stałe możemy kupić u Mirine, w mieście pierwszym. Dostęp znajduje się w oknie postaci. Okno Uszlachetnienia dostępne u Kowala. Możliwość wytworzenia Kamienia Perfekcji, oraz wielu innych przedmiotów na ich lepszą formę.7 sztuk Kamień duchowy wymiana na Kamień Perfekcji.15 sztuk Pierścień Doświadczenia 30 minut, wymiana na Pierścień doświadczenia 1 godzina.15 sztuk Rękawica Złodzieja 30 minut, wymiana na Rękawica złodzieja 2 godziny.5 sztuk Eliksir Słońca (M), wymiana na Eliksir Słońca (Ś)5 sztuk Eliksir Księżyca (M), wymiana na Eliksir Księżyca (Ś)10 sztuk Zwój Błogosławieństwa, wymiana na Zwój Boga Smoków.15 sztuk Pierścień doświadczenia 1 godzina, wymiana na Mikstura Mądrości (forma is).15 sztuk Rękawica Złodzieja 2 godziny, wymiana na Rękawica Złodzieja 1 godzina (forma is). Możliwość wymiany u Dozorcy przez upuszczenie na niego: Zaczarowania Przedmiotu, Wzmocnienia Przedmiotu lub Marmuru Błogosławieństwa. Skala wymian:2x Wzmocnienie Przedmiotu = 1x Zaczarowanie Przedmiotu,2x Zaczarowanie Przedmiotu = 1x Wzmocnienie Przedmiotu, 1x Marmur Błogosławieństwa = 3x Zaczarowanie Przedmiotu. Możliwość założenia gildii od 50 poziomu postaci. Opłata 5KK Yang. Dostępna u Handlarki Różności za cenę 20KK Yang. Służy do magazynowania Peleryn Męstwa. Używamy za pomocą PPM. Możliwe do zdobycia, od poziomu +0 do +5.Kamień duszy Magii, został zamieniony na kamień duszy inteligencji. Przywiązanie do duszy przedmiotu na 72H jest możliwe dziękiPergaminowi Więzi, dostępnemu u Handlarki Różności za cenę 500K Yang. Używamy przeciągając na item, który chcemy przywiązać. Jeżeli przedmiot jest przywiązany do duszy, nie można zmienić jego bonusów, wyrzucić, przekazać na handlu, wystawić na sklep, zniszczyć itp. Aby usunąć efekt przywiązania do duszy musimy użyć Pergaminu przerwania, który również dostępny jest u Handlarki Różności cena 1.5KK Yang. Następnie przedmiot zostaje odwiązany, po upływie 72H. Szarfy możemy wytworzyć u Theowahdan'a. Znajduje się on w miastach pierwszych. Na każdą szarfę prostą potrzebujemy 10 Delikatnych Sukien, dodatkowo drugi przedmiot zależny od rodzaju szarfy.Delikatne Sukna możemy zdobyć z Bossów. Do Wyboru mamy 4 Szarfy. Maksymalna wartość absorpcji szarfy 25%. Wytwarzanie Pasów dostępne jest u muzyka Yu-Hwan. Znajdziemy go w drugich wioskach. Pas Potęgi na 90lvl exp. Maksymalne wartości bonusów: Wartość Ataku +100, Silny przeciwko Potworom +8. Pas Pogromcy na 90lvl pvp. Maksymalne wartości bonusów: Silny przeciwko Ludziom +10, Obrażenie Umiejętności 5%. Głównym przedmiotem wytwarzania, jak i ulepszeń są rudy. Dostępna pod malutką lupą, obok HP potwora. Codziennie o godzinie 1:00 doświadczymy automatycznego odświeżania map. Polegającego na odwołaniu i przywołaniu wszystkich potworów, metinów i bossów. Zapobiega rozchodzeniu się potworów z swojego miejsca. Wojownik (M) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 PoziomWojownik (K) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 Poziom Szaman (M) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 Poziom Szaman (K) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 Poziom Sura (M) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 Poziom Sura (K) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 Poziom Ninja (M) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 Poziom Ninja (K) Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom Set EXP 75 Poziom 85 Poziom Hełmów, Tarczy, bransoletek, naszyjników, kolczyków, butów. Specjalne zbroje do expa możemy zdobyć tylko z Silnej Lodowej Wiedzmy. Do założenia od poziomu 85. Posiadają bonusy:Silny przeciwko Potworom, Średnie Obrażenia, Maks Pż.Maksymalne wartości bonusów, na poziomie ulepszenia +9. Silny przeciwko Potworom +10%, Średnie Obrażenia 5%, Maks. Pż +10%. Darmowe podarki, które otrzymacie co 10 poziomów postaci. Skrzynia Ucznia I 1LVL Skrzynia Ucznia II 10 LVL Skrzynia Ucznia III 20 LVL Skrzynia Eksperta I 30LVL Skrzynia Eksperta II 40LVL Skrzynia Eksperta III 50LVL Skrzynia Mistrza I 60LVL Skrzynia Mistrza II 70LVL Skrzynia Mistrza III 80LVL Skrzynia Arcymistrza 90LVL Dolina Orków Metiny: Metin Duszy, Metin Cienia Bossy: Wódz Orków, Odrodzony Wódz Orków Pustynia Yongbi Metiny: Metin Duszy, Metin Cienia, Metin Twardości Bossy: Olbrzymi Żółw Góra Sohan Metiny: Metin Diabła, Metin Śmierci Bossy: Dziewięć Ogonów Loch Pająków Metiny: Brak Bossy: Królowa Pająków Loch Pająków 2 Metiny: Brak Bossy: Brak Wymagana przeputka: Świątynia Hwang Metiny: Metin Upadku Bossy: Zjawa Żółtego Tygrysa, Ezot. Przyw. Loch Małp Łatwy Metiny: Brak Bossy: Skalista Małpa Loch Małp Normalny Metiny: Brak Bossy: Chodząca Małpa Loch Małp Trudny Metiny: Brak Bossy: Lord Małp Piekło Metiny: Metin Morderstwa Bossy: Ognisty Król Wężowe Pole Metiny: Metin Pung-Ma Bossy: Brak Kraina Gigantów Metiny: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An Bossy: Brak Las Lungsam Metiny: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An Bossy: Brak Czerwony Las Metiny: Metin Tu-Young, Metin Jeon-Un Bossy: Olbrzymi Duch Drzewa Grota Wygnańców Metiny: Brak Bossy: Silna Lodowa Wiedzma Wymagana Przepustka: Krwisty Kamień Wymagany poziom 75+ Grota Wygnańców 2 Metiny: Brak Bossy: Dowódca Huashin, Dowódca Yonghan Wymagany poziom 75+ Dolina Gnolli Metiny: Metin Mroku, Bossy: Diabeł Alduin, Pustynny Generał Wymagana przepustka: Przepustka Gnolli Wymagany poziom 90+ Labirynt Orków Od poziomu: 35 Wymagana grupa: Tak Przepustka: Kamień Orków Limit Czasowy: Brak Lokalizacja: Dolina Orków Działający bonus: Silny przeciwko Orkom Wieża Demonów: Od poziomu: 40 Wymagana grupa: Nie Przepustka: Podczas wybrania opcji prywatnej wyprawy, wymagany jest Klucz Demonów Limit Czasowy: Brak Lokalizacja: Świątynia Hwang Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym Baronówna Pająków: Od poziomu: 65 Wymagana grupa: Tak Przepustka: Pajęczy Klucz Limit Czasowy: 30 min. Lokalizacja: Loch Pająków 2 Działający bonus: brak Azrael: Od poziomu: 75 Wymagana grupa: Tak Przepustka: Zasuszona Głowa Limit Czasowy: 1H. Lokalizacja: Światynia Hwang Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym Beran-Setaou Od poziomu: 75 Wymagana grupa: Tak Przepustka: Kręty Klucz Limit Czasowy 2H Lokalizacja: Grota Wygnańców 2 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Nemere: Od poziomu: 94 Wymagana grupa: Tak Przepustka: Mrozna Przepustka Limit Czasowy 2H Lokalizacja: Góra Sohan Działający bonus: Brak Razador: Od poziomu: 85 Wymagana grupa: Tak Przepustka: Smocza Momenta Limit Czasowy: 1H 30min. Lokalizacja: Piekło Działający bonus: Brak Cor Draconisy możemy zdobyć ze wszystkich bossów. Wyczekujcie eventów nastawionych typowo pod drop Cor Draconis. Poniżej przedstawiamy wam stałe bonusy, jakie możecie otrzymać od biologa oraz Seon-Pyeong. Oczywiście nagrody w postaci przedmiotów także są, jednak tutaj zobaczycie tylko bonusy.Badania 30 poziom: Szybkość ruchu +10%Badania 40 poziom: Szybkość ataku +5%, Silny przeciwko Potworom +5% Badania 50 poziom: Obrona +70 Badania 60 poziom: Wartość Ataku +60 Badania 70 poziom: Odporność na Potwory +10%, Szybkość Ruchu +10% Badania 80 poziom: Szybkość Ataku +6%, Obrażenia +10% Badania 85 poziom: Maks. PŻ +500, Odporność na Wojownik, Ninja, Sura, Szaman +10%Badania 90 poziom: Silny przeciwko Ludziom +10% Seon-Pyeong 92 poziom: Do wyboru, Punkty życia +1200/Obrona +135/Wartość Ataku +75 Seon-Pyeong 94 poziom: Do wyboru, Punkty życia +1350/Obrona +145/Wartość Ataku +80 Kilka ciekawostek: -Rozgrywka na serwerze jest wyjątkowo przyjemna. -Wykonywanie wszystkich misji jest bardzo opłacalne. -W Wieży Demonów podczas jeden wyprawy mamy 2 kowali. Dziękujemy za obejrzenie prezentacji. Mamy nadzieję że nasz projekt przypadnie wam do gustu. Życzymy miłej gry! Team Nerwia2.pl Realizacja prezentacji - LA-Studio.pl 7 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts